Σχετικά με μένα.
Εξασκώ το επάγγελμα του ασφαλιστικού συμβούλου από τον Ιούνιο του 2000. Σκοπός μου είναι να εμφυσήσω στους ανθρώπους την τεράστια αξία που έχει η ασφάλιση ως έννοια κι ως περιεχόμενο. Η σημασία της είναι πολύ παρεξηγημένη στην χώρα μας, γεγονός το οποίο οφείλεται τόσο στην μη επαγγελματική δουλειά πολλών εξ ημών, αλλά και στην άγνοια του καταναλωτή στις εναλλακτικές προτάσεις/λύσεις που διαθέτει προκειμένου να διασφαλίσει ό,τι πολυτιμότερο εκείνος θεωρεί πως έχει.
Το επάγγελμά μου είναι ένα από τα ωραιότερα επαγγέλματα κι αυτό γιατί δεν τελματώνεις ποτέ. Γνωρίζεις συνεχώς νέους ανθρώπους, αποκτάς την μακροχρόνια εμπιστοσύνη ατόμων που σ' έχουν εμπιστευτεί για την ασφάλισή τους, βρίσκεσαι συνεχώς σε μία κινητικότητα που κάθε άλλο παρά βαρετή είναι. Το σημαντικότερο όμως απ' όλα είναι εκείνες οι στιγμές της αποζημίωσης, τότε που συνειδητοποιείς το καλό που έχεις κάνει και το οποίο βρίσκει αντίκρυσμα την ώρα που ο συνάνθρωπός σου (είτε ο ίδιος ο ασφαλισμένος, είτε η οικογένειά του) θα βρει σημαντικότατο οικονομικό στήριγμα την στιγμή ακριβώς που το χρειάζεται. Τότε που ενώ όλοι οι άλλοι έρχονται να σου ζητήσουν χρήματα, εσύ είσαι ο μόνος που προσφέρει χρήματα. Τότε που η ασφάλιση δείχνει την πραγματική της αξία!!!
Μία νέα αντίληψη......
Στις ημέρες μας πλέον ο άνθρωπος με όλα τα προβλήματα που αντιμετωπίζει, με την έλλειψη χρόνου, με την επιφυλακτικότητα που τον διακρίνει απέναντι σε άγνωστους επαγγελματίες κάθε είδους, επιθυμεί να κάνει την δουλειά του χωρίς να χρειάζεται να ‘τρέχει’ περισσότερο, αλλά από την ασφάλεια του σπιτιού του ή του γραφείου του να τακτοποιήσει πολλά από τα θέματά του. Μέσα στα θέματα αυτά θεωρώ πως είναι και τα ασφαλιστικά. Γι' αυτόν ακριβώς τον λόγο άλλωστε τα τελευταία χρόνια παρατηρούμε την 'έκρηξη' των ηλεκτρονικών ασφαλιστικών υπηρεσιών και πωλήσεων, ταυτόχρονα με τις κάθε άλλου είδους πωλήσεις.
Πλέον με την ανάπτυξη της τεχνολογίας, μπορούμε να μιλάμε εξ' αποστάσεως μέσω Skype ή Face time, να παρέχουμε συμβουλευτικές υπηρεσίες, να επικοινωνούμε την πραγματική έννοια της ασφάλισης σε όποιον επιθυμεί να έρθει σε επαφή μαζί μας. Σκοπός μου είναι η προσωποκεντρική συμβουλευτική υπηρεσία, δηλαδή με την δυνατότητα που μου δίνει η τεχνολογία να μιλάω με τους ανθρώπους που θέλουν να ενημερωθούν πάνω σε οποιοδήποτε ασφαλιστικό θέμα, να διατηρώ έστω κι από απόσταση μία πολύ καλή κι εποικοδομητική επικοινωνία και συνεργασία μαζί τους και να λύνω οποιοδήποτε θέμα τους παρουσιάζεται και το οποίο άπτεται του ασφαλιστικού τομέα.
Η σωστή καθοδήγηση κι η σωστή συμβουλή απαιτούν πάνω απ’όλα ειλικρίνεια, πολύ σωστή κι αντικειμενική ενημέρωση, ταχύτητα, συνεχή εκπαίδευση εκ μέρους μου και πάνω απ’όλα θέληση να βοηθήσω τον συνάνθρωπό μου όταν με χρειάζεται ή όταν με εμπιστεύεται.